czwartek, 18 września 2014

Kpertówka- emerald

Co by tu zrobić, kiedy kobieta wybiera się na wesele i nie ma pasującej kopertówki, ano może sobie takową zrobić. Sukienka granatowa, ale buty ciemna zieleń i biżuteria alla szmaragdy :) Wybrałam najprostszy ścieg- same półsłupki, wystarczył prostokąt zszyty po bokach. Bardziej niezdecydowana byłam w kwestii ozdobienia jej. 


Wymyśliłam sobie, że pasowałaby kwiatki, które jakiś czas temu zrobiłam.


A jak dodałam kwiatka nie mogłam się powstrzymać od zrobienia opaski :)


  A tu środek, niestety nie został wykonany z największą dokładnością, ale na moje potrzeby jest ok ;) do środka wszyłam tekturkę, by nadać odpowiednią formę torebce.

Oczywiście zmieniłam szybko koncepcje, bo kwiatki miały się nijak do całości, więc doszyłam tylko pasek beżowej koronki.

Na zdjęciu brak tylko mych cudnych butów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz