niedziela, 18 stycznia 2015

Podsumowanie i Rozdawajka

Już styczeń w połowie, a niedawno pamiętam jak przygotowywaliśmy się do Świąt. W tym czasie się działo, co nie co- także w temacie szydełkowym. Nowe projekty i nowe plany. W grudniu panowały klimaty bożonarodzeniowe i zimowe, pod spodem kolaż, który jest małym podsumowaniem:





ROZDAWAJKA!

Kochani z okazji Nowego Roku chciałam zrobić mały konkurs, który planowałam już wcześniej. Ktoś z Was może otrzymać zimowego misia :) Można brać w niej udział do 25 stycznie do godz. 14:00. Zasady są bardzo proste, wystarczy:

1. Polubić "O tym mówi bajka" na Facebooku ( jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś).
2. Udostępnić posta o "Rozdawajce", dopisz komentarz z uzupełnionym zdaniem "Moja ulubiona bajka to..."


Wylosuję jedną osobę, która otrzyma misia. Wyniki ogłoszę 25 stycznie.


Czas start! I życzę powodzenia! ;)

Tutaj link do rozdawajki:











1 komentarz:

  1. Tuz przed losowaniem do Ciebie trafiłam ale dzisiaj spędziłam sporo czasu u Ciebie. Tworzysz cudne rzeczy szydełkiem . Robić takie śliczności to dla mnie marzenie. Kiedyś i ja takie rzeczy będę robiła ;-)
    Wiem mogłam zapisać się na fb sporo tam bywam, ale blogi bardziej lubię .
    Lubię bajki ,chyba jednak nie mam ulubionej . w tech chwili oglądam bajkę o Roszpunce , może ona będzie moją ulubioną .

    OdpowiedzUsuń