wtorek, 6 stycznia 2015

Misia Kasia

Witam w nowym roku. Dopiero początek stycznia, a już mam głowę pełną szydełkowych pomysłów ;) Dziś chciałam pokazać misia,którego kończyłam jeszcze w trakcie Świąt. Przepraszam, to nie miś- tylko misia! Tak się zastanawiałam jakie są wasze ulubione bajkowe misie. Miś Puchatek, Uszatek, Troskliwe Misie? A może inne? Ostatnio szukając bajek misiowych trafiłam na sympatyczną stronę z bajkami o misiu Bumku, może znajdziecie coś tu, dla siebie i swoich pociech. Pod spodem link:


Strona o misiu Bumku




Z kolei moja misia nazywa się Kasia. Jest wykonana z jasnobeżowej włoczki, ma wyszytą haftem krzyżykowym róże i kokardkę pod kolor. Proporcje może nie są oczywiste, gdyż ma krótkie nóżki i długie łapki. Chyba dzięki temu ma jednak urok ;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz