poniedziałek, 6 października 2014

Koszyk

W wielu sklepach widywałam ostatnio plecione i dziergane kosze, oczywiście od razu takie cudo zapragnęłam zrobić :) Do zrobienia tego kosza użyłam włóczki typu spaghetti i szydełka 10 mm, choć mogłoby być i 12. Koszyk wyszedł świetny, a wzór jest banalnie prosty.




Tak wygląda ukończony koszyk, jest dosyć pojemny, wysokość to ok. 16 cm, a średnica 24 cm.


Taki koszyk chyba się przyda w każdym domu, ja przynajmniej mam ciągle problem 
z organizowaniem i chowaniem swoich rzeczy ;)

 Jak można się było domyślać do tego trafiły włóczki!

 Bardzo się cieszę, że została mi jeszcze końcówka tej włoczki, powstanie z niej zapewne jakiś 
mały koszyk albo miska. Robienie takich koszów bardzo mi się spodobało, 
najchętniej już bym się zaopatrzyła w różnokolorowe spaghetti :D


2 komentarze: