poniedziałek, 17 października 2016

Kocyk dla dziecka / Babydecke

Witam wszystkich. Miałam długą przerwę, ale w międzyczasie nadal szydełkowałam. Nadal chcę się dzielić z Wami tym co robię. Obecnie uczę się niemieckiego, dlatego chciałabym pisać też po niemiecku. Zapewne będzie dużo błędów, jeśli ktoś będzie chciał mnie poprawiać- proszę bardzo :)

Dziś wracam z pięknym kocykiem. Od dawna chciałam spróbować tego wzoru. Dla mnie jest naprawdę ładny.

Poniżej daję link do opisu w języku angielskim.


............................................


Hallo zusammen. Ich hatte eine lange Pauze, aber ich habe in der Zwischenzeit gehäkelt. Ich möchte immer noch mit euch teilen, was ich tue. Zurzeit lerne ich Deutsch, weil ich auch in Deutsch schreiben möchte. Ich entschuldige mich für die Fehler. Wenn jemand mich korrigieren will- bitte schön :)

Heute habe ich einen tollen Babydecke. Ich wollte seit langer Zeit dieses Muster versuchen. Für mich ist es wirklich schön.

Unten gebe ich einen Link zu einer Beschreibung in Englisch.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz