sobota, 1 listopada 2014

Kocyk

Aż muszę się pochwalić. Oprócz bajkowych pluszaków, lalek itp. dobrze szydełkować inne rzeczy :) Na jednym z blogów znalazłam bardzo dobry tutorial na zrobienie ślicznego kocyka, niżej podaję link ( oprócz opisu jest i schemat):


http://niebieskiigielnik.blogspot.ch/2012/06/poniedziakowy-przeglad-szydekowy-6.html

Niżej zdjęcia mojego kocyka, wymiary ma nieduży- z założenia miał być dziecięcy i mam nadzieję, że będzie dobrze służył małej Milence :)







Wzór jest śliczny i od razu kiedy go zobaczyłam, przypadł mi do gustu. Potocznie mówi się, że to wzór w stokrotki, ale jak dla mnie to są bardziej złączone muszelki :)



4 komentarze:

  1. Śliczny pledzik, dziękuję za schemacik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się bardzo podoba :) a dobrymi pomysłami trzeba się dzielić! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) właśnie robię już drugi, tylko w jednolitym kolorze, jak skończę wrzucę zdjęcia ;)

      Usuń