sobota, 6 grudnia 2014

Coraz bliżej Święta... :)

Ostatnio przyszło parę zmian, mam nadzieję, że na lepsze. Wygląd bloga nieco się zmienił, mam wrażenie, że teraz jest bardziej mój :) i bardziej pasuje do charakteru, rzeczy jakie tu pokazuję. Postanowiłam też pobawić się w robienie loga, a nie mam w tym żadnego doświadczenia, wyszło jak wyszło- może nie jest do końca profesjonalnie, ale wynik mi się podoba ;) zdjęcie poniżej, a na stałe widnieje w lewym-górnym rogu bloga.






Dziś tzw. Mikołajki, a Święta Bożego Narodzenia zbliżają wielkimi krokami. Obiecywałam ostatnio, że będę częściej prezentowała moje szydełkowe twory. Daję słowo, że nie próżnowałam sporo jest już zrobione, a jeszcze więcej w planach :) Już jakiś czas temu z myślą o świątecznych/zimowych klimatach powstało kilka pluszaków. Są w kolorze jasno-beżowym, który bardzo lubię- wydaje mi się wdzięczny i bardzo pasuje do pastelowych barw. Tym razem dodatkiem jest szalik w soczystej czerwieni z wyszytym płatkiem śniegu :) Efekt prezentuje się następująco:



Komplet szaliczków <3







2 komentarze:

  1. Rewelacyjne są te misiaczki, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie :D bardzo miło słyszeć. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń