wtorek, 16 grudnia 2014

Renifer Rudolf




Sympatyczne te zwierzaki rogate
 Ciągną Mikołaja sanie bogate
W prezenty, zabawki oraz łakocie
Ciągną cierpliwie, ciągną w czoła pocie!
Ciągną, ciągną i nigdy nie przestają,
Bo dzieciaki na podarki czekają!
Mimo chłodu, nocy, mrozu i śniegu,
Nie zaprzestają świątecznego biegu
Przyjaciele Mikołaja wspaniali -
Niestrudzeni, sprytni oraz wytrwali.
Do tego mają dobre maniery.
Czy wiesz kto to taki? 

Renifery!



Pozostajemy w klimacie Świąt. A chyba jednym z najbardziej znanych świątecznych postaci bajkowych jest renifer Rudolf. Mnie ta postać kojarzy się ze znaną piosenką po angielsku, poniżej tekst oraz film z piosnką po polsku w wykonaniu Zbigniewa Wodeckiego (ma on talent, nie ma co!):



RUDOLF CZERWONONOSY

Jest Waleczny, i Walczyk, i Strzała, i Swarek
Zefir, Kupidyn, Kometa i Śmiałek
Sławą przyćmił ich
Rudolf z nosem co w mroku lśni

Rudolf czerwononosy to renifer każdy wie
I chociaż niepozorny nosem zmienił dziejów bieg
Lecz inne renifery z jego nosa śmiały się
Bawić się z nim nie chciały, dokuczały mu do łez

Aż tu nagle w przeddzień świąt
Tak Mikołaj rzekł:
Masz, Rudolfie, lśniący nos
Bądź mi światłem w ciemną noc

Zjednał miłością wszystkich
Śpiewa o nim cały świat
Rudolf czerwononosy
Blaskiem lśni w orszaku gwiazd

Masz, Rudolfie, lśniący nos
Bądź mi światłem w ciemną noc

Zjednał miłością wszystkich
Śpiewa o nim cały świat
Rudolf czerwononosy
Blaskiem lśni w orszaku gwiazd

Rudolf czerwononosy
Blaskiem lśni w orszaku gwiazd




A tu już mój reniferek. Jest prosty w formie, ale ma wszystko, co trzeba ;) Czerwony nos i duże rogi!







1 komentarz: